Manažer zákaznického servisu a logistiky

Manažer zákaznického servisu a logistiky

Aktualizováno: 23. 01. 2025

Hledáme manažera, jehož nejsilnější zbraní bude, kromě zkušenosti, jeho OSOBNOST. Člověka, který bude otevřený, energický, komunikativní a bude mít strategické myšlení se silnou orientací na zákazníka. Hlavním úkolem nebude ani tak business development, nýbrž rozvoj vztahů se zákazníky, spolupráce s kolegy v zahraničních závodech, dohled nad nákupem výrobního materiálu a udržování optimálních skladových zásob. Jako manažer budete zodpovědný za tým 30-ti lidí. Je řada úkolů, které máme před sebou. Mezi nimi i automatizace a digitalizace procesů pro zlepšení efektivity. Věříte, že máte předpoklady pro takovou roli manažera? Pak nám pošlete svůj životopis.

    NÁPLŇ PRÁCE

    • Rozvoj vztahů se zákazníky
    • Spolupráce s kolegy v zahraničních závodech
    • Dohled nad nákupem výrobního materiálu a udržování optimálních skladových zásob
    • Jako manažer budete zodpovědný za tým 30-ti lidí
    • Automatizace a digitalizace procesů pro zlepšení efektivity

    NABÍZÍME

    • Roční cílový bonus
    • Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 4,5 % z měsíční hrubé mzdy
    • Příspěvek na stravování a Program Cafeterie
    • Podpora osobního rozvoje
    • Firemní kulturně-společenské a sportovní akce

    POŽADUJEME

    • SŠ/VŠ vzdělání, ekonomický směr výhodou
    • Praxe v oblasti SCM a vedení týmu
    • Pokročilá znalost  SAP (SD, MM, PP)
    • Aktivní znalost angličtiny (slovem i písmem)
    • Dobře rozvinuté komunikační a organizační schopnosti
    • Znalost němčiny a zkušenosti s automatizací a digitalizací výhodou

Reagovat na pracovní nabídku:

Přidejte Váš životopis