Manažer zákaznického servisu a logistiky
Aktualizováno: 23. 01. 2025
Hledáme manažera, jehož nejsilnější zbraní bude, kromě zkušenosti, jeho OSOBNOST. Člověka, který bude otevřený, energický, komunikativní a bude mít strategické myšlení se silnou orientací na zákazníka. Hlavním úkolem nebude ani tak business development, nýbrž rozvoj vztahů se zákazníky, spolupráce s kolegy v zahraničních závodech, dohled nad nákupem výrobního materiálu a udržování optimálních skladových zásob. Jako manažer budete zodpovědný za tým 30-ti lidí. Je řada úkolů, které máme před sebou. Mezi nimi i automatizace a digitalizace procesů pro zlepšení efektivity. Věříte, že máte předpoklady pro takovou roli manažera? Pak nám pošlete svůj životopis.
- Rozvoj vztahů se zákazníky
- Spolupráce s kolegy v zahraničních závodech
- Dohled nad nákupem výrobního materiálu a udržování optimálních skladových zásob
- Jako manažer budete zodpovědný za tým 30-ti lidí
- Automatizace a digitalizace procesů pro zlepšení efektivity
- Roční cílový bonus
- Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 4,5 % z měsíční hrubé mzdy
- Příspěvek na stravování a Program Cafeterie
- Podpora osobního rozvoje
- Firemní kulturně-společenské a sportovní akce
- SŠ/VŠ vzdělání, ekonomický směr výhodou
- Praxe v oblasti SCM a vedení týmu
- Pokročilá znalost SAP (SD, MM, PP)
- Aktivní znalost angličtiny (slovem i písmem)
- Dobře rozvinuté komunikační a organizační schopnosti
- Znalost němčiny a zkušenosti s automatizací a digitalizací výhodou
NÁPLŇ PRÁCE
NABÍZÍME
POŽADUJEME
