Referent zákaznického servisu, nákupu a logistiky
Aktualizováno: 24. 01. 2024
Máte dobré komunikační a vyjednávací dovednosti? Umíte dobře anglicky a nebojíte se poskytování profesionální zákaznické podpory? Pak pro Vás máme zajímavou pracovní nabídku na pozici referenta zákaznického servisu, nákupu a logistiky.
- Poskytování profesionální zákaznické podpory (správa zákaznických objednávek, komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni, dohled nad logistickým plánem v souladu s požadavky zákazníků)
- Nákup výrobního materiálu (nákup komponentů do výroby dle požadavků generovaných ze SAP systému, včasné zajištění dostatečného množství)
- Správa kmenových dat v SAP, hledání nových potenciálů ke zlepšení logistických procesů
- Plnění stanovených firemních logistických procesů a ukazatelů a jejich reporting
- Zajímavé finanční ohodnocení a pravidelný mzdový růst
- Roční cílový bonus
- Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 4,5 % z měsíční hrubé mzdy
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Program Cafeterie
- Firemní jazykové kurzy
- Podpora osobního rozvoje
- Podpora sportovních aktivit a zdraví
- Firemní kulturní a společenské akce
- SŠ/VŠ vzdělání, ekonomický směr výhodou
- Znalost práce na PC; znalost SAP výhodou
- Znalost AJ slovem i písmem podmínkou, NJ výhodou
- ŘP sk. B
- Příjemné a profesionální vystupování, dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
- Pečlivost a samostatnost; proaktivita a odvaha ke změnám
- Precizní přístup k datům
- Zkušenosti z oblasti nákupu, prodeje a logistiky výhodou
NÁPLŇ PRÁCE
NABÍZÍME
POŽADUJEME
Tento inzerát již není aktivní a nelze tak na něj reagovat!
Podívejte se na jiné pracovní pozice.