Referent zákaznického servisu, nákupu a logistiky

Referent zákaznického servisu, nákupu a logistiky

Aktualizováno: 20. 07. 2022

Máte dobré komunikační a vyjednávací dovednosti? Umíte dobře anglicky a nebojíte se poskytování profesionální zákaznické podpory? Pak pro Vás máme zajímavou pracovní nabídku na pozici referenta zákaznického servisu, nákupu a logistiky.

    NÁPLŇ PRÁCE

    • Poskytování profesionální zákaznické podpory (správa zákaznických objednávek, komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni, dohled nad logistickým plánem v souladu s požadavky zákazníků)
    • Nákup výrobního materiálu (nákup komponentů do výroby dle požadavků generovaných ze SAP systému, včasné zajištění dostatečného množství)
    • Správa kmenových dat v SAP, hledání nových potenciálů ke zlepšení logistických procesů
    • Plnění stanovených firemních logistických procesů a ukazatelů a jejich reporting

    NABÍZÍME

    • Zajímavé finanční ohodnocení a pravidelný mzdový růst
    • Roční cílový bonus
    • Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 4 % z měsíční hrubé mzdy
    • Flexibilní pracovní doba
    • Příspěvek na stravování
    • Program Cafeterie
    • Firemní jazykové kurzy
    • Podpora osobního rozvoje
    • Podpora sportovních aktivit a zdraví
    • Firemní kulturní a společenské akce

    POŽADUJEME

    • SŠ/VŠ vzdělání, ekonomický směr výhodou
    • Znalost práce na PC; znalost SAP výhodou
    • Znalost AJ slovem i písmem podmínkou, NJ výhodou
    • ŘP sk. B
    • Příjemné a profesionální vystupování, dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
    • Pečlivost a samostatnost; proaktivita a odvaha ke změnám
    • Precizní přístup k datům
    • Zkušenosti z oblasti nákupu, prodeje a logistiky výhodou

     

Tento inzerát již není aktivní a nelze tak na něj reagovat!

Podívejte se na jiné pracovní pozice.